whatsapp

איך למתג את הכנס שלכם בשנת 2020

רול אפים ומחברות- OUT, קירות מדברים- IN: 

בשנים האחרונות האירועים העסקיים עם המוניטין המיושן, האפור והמנומנם זוכים לקבל מייקאובר של ממש והופכים לחדשניים, מקוריים ומלאי סטייל. אז איך תדאגו להישאר בקדמת הבמה באירוע העסקי הבא שלכם? ובכן, עם מסכי לד כמובן, ועם כמה טיפים מאיתנו:

"פעם לקוחות ואורחים היו מגיעים לאולם שבכניסה אליו ממוקם רול אפ ממותג, הרישום בכניסה בטבלאות מודפסות ובפנים, היו מחכות מחברות ממותגים ועטים. היום, יש לא מעט דרכים להפתיע, לחדש, ולהפוך את האירוע העסקי שלכם למרשים וייחודי" מסבירה רויטל יוחנן, מנהלת המחלקה העסקית במרכז הכנסים והאירועים LAGO

אז איך עושים את זה? ובכן, קבלו את מילת המפתח: טכנולוגיה. שנת 2020 רק התחילה אבל הקידמה כבר מזמן כאן, ואין סיבה שלא לנצל אותה. 

נתחיל מבראשית 

"חשוב מאוד לקבוע תקציב מראש לכל מה שקשור למיתוג האירוע מהסיבה הפשוטה שאין לזה סוף" מסבירה יוחנן. לאחר מכן, יש לגבש קונספט שישקף את תוכן האירוע, בעטיפה מיתוגית. "אם למשל יש לי חברה שצבעי הלוגו שלה הם אדום וכחול, אני יכולה לשלב את הצבעים האלה מא' ועד ת', בין אם בשולחן הרישום הממוחשב, בעמודי התאורה, בתוכניה של האירוע, בכריות שעל המושבים ואפילו בשלטי ההכוונה למתחם".

שימו לב, יש לא מעט חברות בשוק שמבצעות מיתוגים בסגנון הזה, לכן ניתן ורצוי לערוך השוואת מחירים. לכל חברה כזו יש שלל רעיונות והם מלווים את הלקוח תוך הסברים מעמיקים על החשיבות ועל ייחודיות המיתוג מהסוג הזה. לאחר שהחלטתם על הקונספט, יש לוודא שקיימת הלימה בינו לבן האסטרטגיה הפרסומית שתועבר דרך המסכים. 

ועכשיו בואו ניגש לעניינים:

הטרנד הכי חם בתקופה האחרונה הוא קירות מדברים. הכוונה היא לאובייקטים בתלת מימד המוקרנים על קירות. האובייקטים יכולים להיות סלוגן, לוגו של החברה, או אלמנטיים שקשורים לקונספט של האירוע" מסבירה יוחנן. אם הקונספט הוא עליסה בארץ הפלאות, הקירות המדברים יכולים להראות עץ מלא עלים שזזים, ממש כמו בתוך היער". הקירות המדברים באים להחליף את הרול אפים, הבאנרים, הדגלים שתלויים מהתקרה, הם משדרים חדשנות מדליקה שתוספת את העין מהרגע הראשון.

אם דיברנו על עמדת רישום מודפסת, כיום ניתן לערוך רישום דיגיטלי בעזרת שולחן רישום ממותג בלוגו מואר מתוכו. "רוב החברות עדיין משתמשות בעמדת הרישום המסורתית וחבל, כי זו אחלה דרך להראות לאורחים שלכם כבר מהכניסה למתחם, שהם הגיעו לאירוע מזן חדש".

גם התוכן המוקרן באירוע מקבל מקום של כבוד: מקרנים הם כבר מזמן נחלת העבר. "היום משדרים מצגות, סרטונים ותוכן ויזואלי דרך מסכי LCD ענקיים וחשוב לבחור במתחם שמספק את התשתית לזה, על מנת לחסוך בהוצאות. אם לא מסכים, ניתן להקרין גם על הקירות".

אז למרבה הצער, נדמה שבשנים הקרובות טרנד המחברות הממותגות ילך וידעך והאורחים שלכם כבר לא יוכלו לשלוף אחת מערימה מכובדת בבית ולכתוב בה מטלות, אבל זה בסדר, זה רק מפנה מקום למוצרים מיתוגיים מתוחכמים ומיוחדים יותר: "אירחנו כנס רפואי שעסק במוח האנושי, אליו הגיעו רופאים ואנשי מקצוע בתחום והוחלט שבמקום לחלק עטים ממותגים, יחלקו הדמיית פלסטיק של המוח, עם תאורה מיוחדת שמקרינה על כל מה שבתוכו. זה נשמע אולי משונה למי שלא מגיע מהתחום אבל זה היה בלתי נשכח".

בסופו של דבר, המיתוג, המסכים והקירות מספקים חשיפה ונותנים ביטוי לחברה, ומחברים בין השפה שלה לבין האורחים. מעבר לזה, הם מעידים על מחשבה מעמיקה וביצוע מקצועי שמשקף דברים חיובים מאוד על החברה המארחת. חברה שמחשיבה את עצמה משקיעה באירוע ייחודי, מקורי ומשתמשת באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים בשוק, כדי לשדר איכות, עוצמה, ומחשבה".

אז, איך אתם תמתגו את הכנס הבא שלכם?